Fler bilder från vackra PRAG
Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Flygvaruhuset Alltså det går inte att se sig mätt på alla vackra byggnader vi såg i Prag.
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Flygvaruhuset Alltså det går inte att se sig mätt på alla vackra byggnader vi såg i Prag.
Det var alldeles ljuvligt vackert… 🙂 Vill bara säga åk dit ! VENEDIG i mitt hjärta 4- ever ! Vi var där förra
Amfiteatern i staden Pula i Kroatien är den bäst bevarade amfiteatern från antiken. Arenan byggdes under det första århundradet efter Kristus och är den
Memories sneaks out of my heart Ville bara dela några foton från våran semester … tacksamhet fyller min själ ! Puss & Kram
Dagarna bara går och går… Vi har husbilat och vilat. Har inte orkat blogga, men jag har hur mycket som helst att berätta.
Det var hel fantastiskt att promenera och njuta av dessa vackra vyer och alla fina byggnader i Moseldalen, dit ska vi absolut tillbaka.
Hemma från Öland igen, hade trevliga dagar med vänner, mamma, mina syskon och syskonbarn. Slocknade ett par gånger, men det visste jag att
Tänkte börja med att säga att jag är oerhört tacksam för den resa vi gjort med husbilen de senaste 4 veckorna. Jag har
Vaknade tidigt i Hamburg och åkte nästan genast iväg mot Puttgarden. Nu sitter vi på båten och väntar på att få köra ut
Så trött, så färdig , så otroligt känslig ! Ledsen, tårarna rinner och tankarna snurrar kring hur otillräcklig jag känner mig ! Vi