Sonjas Camping – Öland – Syskonträff
Tältet var enkelt att sätta ihop, men saknade sidoskydd mellan bottenplattan och själva tältet så barnen och hundarna kunde krypa ut närhelst de
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Tältet var enkelt att sätta ihop, men saknade sidoskydd mellan bottenplattan och själva tältet så barnen och hundarna kunde krypa ut närhelst de
Det var riktigt länge sedan jag skrev något här på bloggen. Jag har haft en paus, eftersom det blev ett krav att uppdatera
Falkenberg styrde vi mot i dag för att hänga efter solen! Det blåste en hel del i Halmstad så vi åkte vidare till
Dagen har gått i trötthetens och värkens tecken och jag känner mig något nedslagen. Nytt munsår igen och lika hängig idag… Trevlig dag
Grannarna med lilla Zigge kom till Borgholm för att träffa oss, det var riktigt mysigt. Zigge och Lazy trivs i varandras sällskap så
Underbart ställe vi hittade ! Det känns som att semestern precis ska börja, så bra känns det trots att jag känner mig krasslig.
Munsår nr 4 i sommar och allmänt dassigt mående. Med lite ont i halsen och feberkänsla lämnar vi Västervik som var en jättemysig
Då är vi framme vid Bergs slussar och njuter av allt slussande. Idag vaknade jag med värk, kände direkt att vindarna hade vänt
Vilken härlig kväll det blev när det slutade regna ! Vi gick en sväng med Lazy och sedan lämnade vi henne i husbilen
Idag är vi på Öckerö hamn och jag känner mig helt ok faktiskt. Småstressad på morgonen bara innan vi kom iväg. Jag har