“In my daughter’s eyes, I am a hero
“In my daughter’s eyes, I am a hero, I am strong and wise, and I know no fear,but the truth is plain to
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
“In my daughter’s eyes, I am a hero, I am strong and wise, and I know no fear,but the truth is plain to
Kalas var det idag för Wille som fyllt år den 26:e. Vi fick lammstek och potatisgratäng ( jag fick specialmat 🙂 goa Christin
Jag måste bara få säga att jag älskar att gå i affärer med min dotter. Hon är så underbar och härligt pratig, jag
På vägen till Eskilstuna möttes vi av en rolig syn. En bil var skum där bak 😉 Is och snö satt fast ENDAST
Vill så gärna skriva mer vär, men hinner tyvärr inte. Antingen är det för att jag är trött eller så är det för
You can get it, if you really want it! Puss & Kram Nina
Då var det dags för finalen i MELLO!Vem är din favorit?Vem tror du vinner?Vad ska ni äta och dricka? Våran familj tror att
Morgonmys i soffan med LCHF för kvinnor. I går fick jag min första LCHF bok och jag är så tacksam. Det står mycket
Ush, vad ledsen jag är!Ville så gärna åka till mammas fest och träffa alla! Saknar allihopa så otroligt mycket!Livet är så kort och
Ush, vilken dag det varit! Stressade till gymmet vid halv åtta och därefter skyndade jag mig hem för att äta frukost och sen