Trötthet och frustration efter semester
Vi är hemma igen efter en skön semester!Tyvärr hade vi inte så mycket sol och värme som vi hade önskat, men det fick
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Vi är hemma igen efter en skön semester!Tyvärr hade vi inte så mycket sol och värme som vi hade önskat, men det fick
Första dagen har gått bra! Otroligt vilken skillnad det varit på min energi, nu menar jag inte att jag varit jätte pigg utan
Gran Canaria here we come Puss & Kram Nina
Idag har jag börjat packa lite inför resan, det känns både roligt och tungt, men jag vill hoppas och tro att det kommer
Vet inte riktigt hur jag ska börja men jag känner att jag måste få skriva av mig lite då jag har sån ångest.
Har mått riktigt dåligt i några dagar nu och det börjar kännas riktigt surt faktiskt! Natten mellan fredag och lördag hade jag fruktansvärda
Då har jag varit hos sjukgymnasten igen, blev inte mycket klokare från förra gången men då jag inte tränat på 3 veckor så
Tänka sig att vi har ett stort lyxproblem! Vi planerar att resa iväg 1 vecka (Spanien) eller 10 dagar (Thailand) men jag vågar
Idag gick jag upp tidigt för att jag hade lovat en vän att följa med på ett möte, bara som moraliskt stöd liksom.
Dåligt samvete eller ångest för att man inte gör tillräckligt för sina barn, att man inte är tillräckligt bra och engagerad som mamma. Trött, grinig,