Kräks på ångest och trötthet
Förlåt mig för min ”omogna” rubrik! Ångesten härjar och tröttheten ökar minut för minut, så jag blir illamående, önskar att jag kunde kräkas
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Förlåt mig för min ”omogna” rubrik! Ångesten härjar och tröttheten ökar minut för minut, så jag blir illamående, önskar att jag kunde kräkas
God morgon! Sitter i köket, klockan är nu 04:35 och jag undrar vart John Blund tagit vägen?! Jag har nu varit uppe i
I dag har jag funderat en hel del på det här med minnet. Jag försöker läsa böcker om allt möjligt, men helst psykologi
Hoppas ni alla har haft en fin jul ! Själv har jag varit trött som vanligt och det är faktiskt inget jag kan
Vardagsaktiviteterna skulle jag vilja strunta i helt, har försökt nu under julen att ”hjälpa” till lite extra, men det har bara resulterat i
Här är den fina tavlan jag fick av min dotter, texten är i guld och den är hur fin som helst! Tröttheten förlamar
Det känns konstigt att fira jul dan före dan, då dottern ska fira jul med sin kompis i morgon. Vi öppnade varsin julklapp
Jag vill bara säga något om gårdagens inlägg, att det jag egentligen menade var att det är som att leva i ett dike
Just nu sitter jag vid datorn och funderar vad jag ska skriva om eller snarare om var jag ska börja. Vet ärligt talat
Det känns som att hela min identitet har försvunnit! Allt det jag trott på, allt det jag levt för, allt det mitt liv