Falsk styrka – Stress vs Vila – utmattad
Läste igenom några gamla inlägg jag skrivit och helt plötsligt så stannade jag upp vid en mening och började fundera lite mer kring
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Läste igenom några gamla inlägg jag skrivit och helt plötsligt så stannade jag upp vid en mening och började fundera lite mer kring
I går åkte vi till Ullared vid 10 tiden och då jag behövde gå upp på beställning fick jag lite jobbigt.Och inte bara
Kikade in hos Piedra och läste att hon funderar på att starta en ny blogg och eftersom jag gått i samma tankar då inriktningen blivit
God morgon! Började morgonen med att läsa Malins blogg och blev glad eftersom jag läste just den texten för några dagar sen och
Det måste väl ändå vara något hysteriskt kring order GÖRA?Så snart vi pratar om att göra så är jag på! Oavsett hur trött jag
Kaffe är ett måste för mig på morgonen, det smakar så gott med en macka till! Jag älskar avokado, ost, skinka, tomat och
Jag går bara igång på en del saker, jag blir så arg när folk inte förstår att vi/görare som är utmattade också behöver
Just nu sitter jag framför datorn och stretar emot min trötthet IGEN! Jag ska bara läsa lite till även fast jag inte kommer
Dagen har verkligen gått i trötthetens tecken, men nästan helt utan huvudvärk, det är en riktigt stor skillnad och stor seger! När huvudvärken
Helt fantastiskt galet underbart! Jag vaknade UTAN huvudvärk och det känns verkligen overkligt! ❤ LJUVLIG KÄNSLA ❤ Jag kan inte minnas när jag