Vaknade med ett skrik
Jag vaknade med ett skrik i morses och med den väckte jag visst min älskling, en dröm om konfrontation med barndomens spöken fick
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Jag vaknade med ett skrik i morses och med den väckte jag visst min älskling, en dröm om konfrontation med barndomens spöken fick
Idag har vi varit och provkört en KIA ceed. Min man är inne på en Ceed GT men jag skulle gärna vilja ha
Vilse i skogen vandrar jag omkring….Försöker förstå, försöker greppa livets gång och mening.För några år sedan var jag naiv, enkel och energisk, nu
I dag har jag känt mig något piggare och så har jag haft ett enormt sug på att träna och komma igång igen,
Jaha, då sitter man här framför tv:n och moffar i sig massa godsaker som man INTE borde äta. Jag har verkligen ballat ur,
I går (idag) somnade jag vid 03 och vaknade 04.30 KLARVAKEN, sov alltså 1,5 timma! SUCK! Huvudet, händerna och nacken värkte inga mediciner
Vad säger man när livet känns övermäktigt? Life is a bitch and then you die…. PRECIS så säger jag i ren frustration!!!! Så känns
Träning och god LCHF mat har varit en prioritering då läkaren ordinerade träning. ( Vilket visade sig vara lite fel för just mig,
Jag är tacksam för att jag fått sova lite mer än 2 timmar i natt, JIHUUUU! Vaknade säkert en 20 gånger men jag
Ligger här och tänker på det gångna året och jag kan inte komma på mycket positivt som hänt, tyvärr ! Jag kraschade oktober