Henåns hamn ställplats
Vilken värme det varit i dag!! Ska verkligen inte klaga, nästa vecka ska det redan bli sämre väder. Vi gör inte så mycket
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Vilken värme det varit i dag!! Ska verkligen inte klaga, nästa vecka ska det redan bli sämre väder. Vi gör inte så mycket
En varm dag går mot sitt slut och det känns underbart att solen snart går ner. Jag vet inte när jag varit i
Otroligt mysig stad/by Hjo är, tänk att vi aldrig haft en tanke på att åka hit förrän igår. Hur mysigt som helst! Husbilssememester
Vilken lång resa de varit, ush och blä! Idag har jag känt att det varit tufft, riktigt tufft! Den som säger att jag
Tankeflödet har varit igång idag, oro och förtvivlan. Novingrad är en underbar stad måste jag säga, men det bästa är att jag får
Börjar våran bilfärd hemåt idag, vaknade väldigt tidigt även fast jag sovit väldigt dåligt i 3 nätter. Vaknade före 8 av att det
21/6-14 Jag öppnade mina blå och tittade på min älskade man som låg bredvid mig med en gul självplockad blomma och säger: vill
19/6-14 Idag har vi cyklat till stan, vilken otroligt charmig stad. Gamla byggnader och söta affärer vart man än tittade. Det kom en
Kroatien levererar värme, det är jag tacksam över. Vi åkte vidare från Cres och campingen Kovacine då det blåste så mycket där borta.
Idag har det varit molnigt, så vi cyklade till stan. Så otroligt vackra byggnader det fanns att skåda, gamla kyrkor och byggnader där