Utmattad med overklighetskänslor och smärta
God dag! Jag lade mig i sängen för att vila en stund och då började massa tankar snurra om min utmattning och smärta.
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
God dag! Jag lade mig i sängen för att vila en stund och då började massa tankar snurra om min utmattning och smärta.
Idag hade jag tid hos sjukgymnasten kl 10.00. Jag hade tagit på mig träningskläder för jag trodde att vi skulle gå igenom lite
Jag gjorde ett test här som jag tyckte verkade lite intressant, det var ett personlighetstest med 41 frågor. Mitt resultat var väl så
God dag mina bloggvänner.I dag vaknade jag med huvudvärk ( som nästan alla andra mornar ) 06.30 och jag kunde inte somna om fast
Jag har haft lite problem med hur jag egentligen vill ha min header, men när jag får lite mer inspiration och ork, ska
Klockan är 14.03 och jag har precis kommit igång. Huvudet värker och nacken spänner, men jag känner mig hyfsat glad. Natten var jobbig,
Inatt låg jag vaken mellan ca 02.00-05.15 Mycket jobbig natt med värk, kunde bara inte sova. Ögonen kändes som grus och musklerna brände,
Ush, idag har jag haft en skit eftermiddag, inte så mycket att hurra för precis! Jag har haft så fruktansvärt ont i armarna
Har inte orkat skriva något på några dagar, men jag ska försöka sammafatta senaste dagarna så gott jag kan. I onsdags tog jag
Otroligt vacker klänning med öppen rygg! Oh, så vacker! Puss & Kram Nina