Sockermonstret vaknade igen
Idag har jag tryckt i mig godis igen, fattar inte varför det ska bli så emellanåt ?! Tryckte i mig kanske 20 bitar
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Idag har jag tryckt i mig godis igen, fattar inte varför det ska bli så emellanåt ?! Tryckte i mig kanske 20 bitar
God morgon blogger och alla ni andra som läser! Morgonen har gått i ”värk i kroppens” tecken och total trötthet. Har förkylnings ont
Nähe, om man skulle ta och lägga sig efter en jobbig dag. Har varit så trött och hängig, omotiverad och less. Kan bero
Vad ska man hitta på i dag då? Jo, vila, gå ut med hunden, äta och vila igen. Jag har hostat i natt
Huh huu jaja! Tänk vad kroppen är märklig, det går att pressa kroppen om än bara liiiite extra om man verkligen kämpar, vill och håller uppe masken.
Helgen har varit intensiv, men på något sätt har jag lyckats hålla modet uppe. Tröttheten kommer och går, hjärnan funkar inte riktigt, koncentrationen
Idag kommer mamma och syrran med familj på besök. Det ska bli roligt att få träffa dem, men jag är lite orolig över
Idag vaknade jag hyffsat tidigt igen, så konstig känsla!Fast i dag var det roligt att gå upp, då vi skulle till IKEA. Gick
Fy vad jag blir irriterad på när hela inlägget jag skrev precis bara försvann!! Ush, vad arg jag är! Skrev om att jag
Just call me a survivor Have to be a fighter Just call me a survivor Such a strong desire Text från låten