5 timmar vid köksbordet
Jag satt alltså sammanlagt 5 timmar vid köksbordet då jag inte orkade resa på mig! Har aldrig känt något liknande! Hela kvällen låg
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Jag satt alltså sammanlagt 5 timmar vid köksbordet då jag inte orkade resa på mig! Har aldrig känt något liknande! Hela kvällen låg
Jag sitter fortfarande vid köksbordet, jag ORKAR VERKLIGEN INTE GÅ UPP! Vad är det som händer? Det känns som att jag befinner mig
Sitter vid köksbordet och funderar på livet. Jag måste försöka få ner några tankar för att orka hålla tanken vid liv och utveckla
Vad ska man ta sig till när ångesten stiger och stiger och det verkar inte finnas någon utväg? I dag har jag försökt
Varje dag som går utan förbättring från min utmattning och ångest gör så fruktansvärt ont i mig! Jag är så medveten om mina
1. Arbete är mitt liv, mitt allt 2. Privat liv – vad är det? Hur definierar man det? 3. Kombinationen av 1 och
Har inte orkat blogga på några dagar… Det blir bara några bilder idag och så får vi se när jag orkar skriva igen?!
Lilla Lazy fick en fånig tratt hos veterinären i dag och ögondroppar. Hennes öga var väldigt svullet så det var lite svårt att
Lazy och Loke har busar så i helgen att Lazy behöver åka till veterinären i morgon för att visa sitt onda öga. Antingen
Underbart väder det varit idag! Det har nästan varit för bra för att vara sant! Loke har sovit över och Lazy har haft