Sockerbegär av trötthet ?
Sitter i husbilen och latar mig, det är så mysigt när regnet smattrar utanför och man får sitta inne och mysa. Älsklingen grejar
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Sitter i husbilen och latar mig, det är så mysigt när regnet smattrar utanför och man får sitta inne och mysa. Älsklingen grejar
Ibland känner jag att jag skulle må så himla bra av att få sova bort några dagar, sova och vara helt omedveten om
Vad ska jag ta mig till? Idag fick jag veta något som jag bara önskar är en enda stor fet lögn från helvetet!
Läste precis en kort text ur boken Du behöver inte vara pErfEkt, som fick mig att bryta ihop, tårarna rinner och jag vill
Min fina Hoya blommar ! Jag tycker att blommorna är alldeles fantastiskt vackra, de ser ut som små porslinsblommor. Så perfekta! Jag ligger
Jag har gått och funderat på denna eländiga trötthet som jag hela tiden dras med. Jag var till vet med Lazy för hon
Vet ni vad?Min ångest handlar hela tiden om att göra, att prestera, att bli bättre, att fokusera, utveckla… you name it! När jag
Kvällen har känts mycket lättare och jag är tacksam då dottern med pojkvän och hund kom på besök. Loke sover så gott bredvid
Ja, jag kan inte säga att jag gör mycket här inne i husbilen! Ush, vad tråkigt det är när ingen och då menar
Dagen har jag överlevt och det känns okej fast jag har haft mycket ångest i dag med. Måste dumma mig lite på bild