Ja, jag lever…
Dagarna bara går och går… Vi har husbilat och vilat. Har inte orkat blogga, men jag har hur mycket som helst att berätta.
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Dagarna bara går och går… Vi har husbilat och vilat. Har inte orkat blogga, men jag har hur mycket som helst att berätta.
Venedig I mitt hjärta Puss & Kram Nina
Vi bestämde oss för att åka en väg till Öland, känns riktigt bra faktiskt! Denna lilla man fick följa med oss då mamma
Det var hel fantastiskt att promenera och njuta av dessa vackra vyer och alla fina byggnader i Moseldalen, dit ska vi absolut tillbaka.
Vi säljer nu våran BELLA som finns på Blocket Sunlight T69L Sunlight T 69 L -15 (med extra taksäng) Årsmodell: 2015Mätarställning: 3700 i
Hemma från Öland igen, hade trevliga dagar med vänner, mamma, mina syskon och syskonbarn. Slocknade ett par gånger, men det visste jag att
Vaknade tidigt i Hamburg och åkte nästan genast iväg mot Puttgarden. Nu sitter vi på båten och väntar på att få köra ut
Så trött, så färdig , så otroligt känslig ! Ledsen, tårarna rinner och tankarna snurrar kring hur otillräcklig jag känner mig ! Vi
Tältet var enkelt att sätta ihop, men saknade sidoskydd mellan bottenplattan och själva tältet så barnen och hundarna kunde krypa ut närhelst de
Det var riktigt länge sedan jag skrev något här på bloggen. Jag har haft en paus, eftersom det blev ett krav att uppdatera