PÅSKHELG med husbilen Ullared – Öströö Fårfarm – Ästad Vingård
Påskhelgen var helt fantastisk på alla sätt och vis, förutom att min förkylning hängde med på resan och jag kände mig extra trött,
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Påskhelgen var helt fantastisk på alla sätt och vis, förutom att min förkylning hängde med på resan och jag kände mig extra trött,
Nu var det riktigt länge sedan jag skrev någonting här igen… Sedan juni har jag haft riktigt jobbig värk i armarna och nu
Nu är det ett tag sedan jag skrev här igen och jag som hade bestämt mig för att skriva något varje dag. Så
Idag mår jag mycket bättre, tack och lov! Tidigt på morgonen 06.50 gick vi upp och gjorde i ordning husbilen för avfärd mot
Dagarna går alldeles för fort. Igår lämnade vi Makarska och åkte till Trogir. Så otroligt jobbig väg till Camping Rozac. Smalt som sjutton
Igår cyklade vi mot centrum och idag cyklade vi mot motsatt håll. Små badvikar överallt, några fulla med nudister och andra med påklädda
Idag är vår 27:e bröllopsdag! Jag kan inte förstå att det är 27 år sedan vi sa ja till varandra. I nöd och
Vi har precis kommit till Makaskar och husbilen står på sin plats. Jag trodde aldrig att jag skulle orka åka hela vägen hit
Hallstatt, Hallstatt, Hallstatt What a beautiful place to visit. Jag är helt lyrisk och full av beundran till allt skapat, hur lycklig blir
Sitter i husbilen på väg ner till Kroatien och har precis lyssnat på ett podavsnitt av We are influensers med Ida Warg och