Befria mig från mig själv!
Allvarligt talat! Ångest och psykisk smärta, finns det något värre? Det är inte synd om mig och jag vill inte ha uppmärksamhet, jag
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Allvarligt talat! Ångest och psykisk smärta, finns det något värre? Det är inte synd om mig och jag vill inte ha uppmärksamhet, jag
Gårdagen var lite märklig dock, fick inte riktigt grepp om varken dagen eller kvällen som var full av ångest, men det måste man
I går var en lugn dag, det kändes bra trots att jag var och handlade. Värken gick att leva med och tröttheten var
Sitter och väntar på att få komma in till tandläkaren, det är tyst och inte en kotte syns till, inte ens i receptionen.
Idag har vi hämtat våran nya bil! En KIA SPORTAGE blev det! Vi ville haft en vit men alla var slut så vi
Idag något bättre dag, så tacksam för det! Natten var tung men dagen har kännts helt ok. Var med dottern på läkarbesök idag,fick
Drömmer mig bort igen, önskar så innerligt att komma iväg igen! Jag funderar ofta på det här med att ändå försöka fortsätta leva/njuta
Huvudvärk, spänningshuvudvärk osv, lagom roligt! Vad gör ni när inga tabletter hjälper ? Hjälp! Puss & Kram Nina
Hej kära bloggvänner! Vill bara önska er alla en trevlig helg❤️ Idag har jag hämtat mina glasögon och kommit fram till att livet
Ush, vad det är jobbigt att inte få saker ogjorda!! Har du funderat någon gång över livets gång ? Man hinner liksom inte