CARPE vad?
Det blev en annorlunda träning för mig idag, en kort lunka lunka promenad och jätte lite vikter på styrketräningen. Inte alls roligt, men
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Det blev en annorlunda träning för mig idag, en kort lunka lunka promenad och jätte lite vikter på styrketräningen. Inte alls roligt, men
Ush, vilken känsla, hade aldrig tror att det skulle vara så obehagligt ! Muntorrhet, en biverkning av ”sömntabletterna”. Jag vill äta och dricka
Sitter här och tittar på Serien 24, gråter emellanåt och är livrädd! Jag har bestämt mig för att testa träning i morgon, jag kommer
Ho Joo ja, ja! I dag har jag bastat med min fina vän LT och pratat om allt som hör våra liv till.
I brist på annat måste jag bara få lägga upp dessa bilder på fantastiskt vackra frisyrer till Bal och Fest! Hittade bilden på
Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe och funderar på massa saker, tankarna just nu går mot framtiden. Orkar ärligt talat inte bry
I går tror jag det var, fick vi ett gulligt litet paket på posten från några helt fantastiska människor, SF BIO biljetter! Det
Tillbaka till ruta 1. Ny läkare och självklart innebär det att jag måste berätta min story ännu en gång,så irriterande ! Jag gick
God kväll! Idag ville jag inte alls kliva upp ur sängen, men mannen min väckte mig vid 13.20 eftersom vi skulle iväg och
Måste bara skriva efter förra inlägget något positivt, för livet är inte BARA ÅNGEST och elände, det finns ändå en tacksamhet för allt