Dag 14 – Min högsta dröm
Det går inte att bara ha EN högsta dröm, för den drömmen skulle ändå handla om världsfred där vi lever i en kärleksfull
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Det går inte att bara ha EN högsta dröm, för den drömmen skulle ändå handla om världsfred där vi lever i en kärleksfull
Jag brukar prova många olika märken av smink, just nu använder jag detta! Oftast vill jag ha 2 olika mascaror eftersom jag vill
Du ska tro att du är något.Du ska tro att du är lika god som alla andra och att alla andra lika goda
Helgen har varit underbar, especially då dottern sovit här med Loke. Själv har jag tyvärr inte haft så mycket ork men jag har
Oj, idag tänker jag inte ta foton på mitt hem, det ser gräsligt ut, har verkligen inte orkat städa, har haft så fruktansvärt
En person som jag saknar väldigt mycket är min svärmor! Jag önskar att hon levde då vi alla saknar henne väldigt mycket. Jag
Ja, hur ser din framtid ut? Min framtid har jag så klart ingen aning om, men om jag får själv välja så är
Idag känner jag för att skriva lite mer om hur jag mått de senaste dagarna.Jag har haft mycket värk och jag har varit
Jag har ingenting i min väska eftersom jag inte har någon.Så det här blev ett mycket tråkigt inlägg… Vad har du i din
Idag firar vi 25 år tillsammans! 14 maj 1989 träffades vi här i Borås och efter det har mitt hjärta tillhört denna fantastiska