ninis74
info@ninis74.nu
Du kanske också gillar
Posted On : maj 31, 2008
Posted On : januari 11, 2014
Posted On : maj 20, 2014

Oj, vad svullet ögat är! Bra att ni kom iväg till veterinären. Kram!
JA dessa trattar är inte vidare populära hos hundar, men hoppas det läker snabbt.
Ha en fin dag!