Söta saker på Angelz.se
Har ni sett så söta och helt ljuvliga tårtbitsörhängen?! Visst är de söta? 99:- Våga Berlock- 59:- Våga änglaberlock: 89.- Denna tänkvärda tavla
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Har ni sett så söta och helt ljuvliga tårtbitsörhängen?! Visst är de söta? 99:- Våga Berlock- 59:- Våga änglaberlock: 89.- Denna tänkvärda tavla
Väggtext med viktigt budskap! Puss & Kram Nina
Visst är klänningen vacker? Jag har verkligen inte varit speciellt förtjust i lila, men denna klänning får mig att tänka om, helt plötsligt
”TÄVLING nr 2Vacker tiara med blomdekoration glitter och pärlor! Höjd mitt fram 1,5 cm Tiaran sättes fast med kammar som sitter fast i
Har ni sett så romantiskt vacker balklänning?! Jag tycker den är så vacker med sina små blommor och draperingen under bysten gör att
Idag ska jag packa Mary Kay produkter till mina fina vänner som handlat! Det är såååå PINK! =) Jag bara älskar ROOOOSA och
Var tvungen att visa er några av de balklänningar vi uppdaterat webshopen med. Visst är de läckra? Mörka modellen är ju verkligen vacker….
Jag bara måste få skriva om en händelse som hände mig i onsdags, då jag var och tog en lunch med min underbara
Puss & Kram Nina
Välkommen att kika in på bal och festklänningar! Puss & Kram Nina