50-tals klänningar Brud Bal och Fest 2013 2014
50-tals klänningar är väl för underbara? Jag bara älskar det lite fluff fluffiga i kjolen och att det ger en underbart ljuvlig känsla
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
50-tals klänningar är väl för underbara? Jag bara älskar det lite fluff fluffiga i kjolen och att det ger en underbart ljuvlig känsla
Malvina Maldina Micho Vilken av dessa 4 klänningar skulle du välja? Du hittar klänningarna här Puss & Kram Nina
www.BalochFest.se Puss & Kram Nina
Vilken av dessa klänningar skulle du välja? Båda är ju så himla fina!Kanske man ska vända på färgerna??SVART/VIT klänning i stället?!Eller VINRÖD/VIT?? Jag
Puss & Kram Nina
Matchande näbbklänningar 🙂 Kanske en av mina favoriter… måste vara för att det är rosa underkjol! 🙂 Klänningen ovan är också riktigt vacker,
Många tycker att en balklänning ska vara enkel utan en massa rysh och pyss. Det finns verkligen klänningar som passar alla smaker. Balochfest.se
Fast jag är på semester så kan jag inte låta bli att beundra och drömma mig bort bland olika klänningsmodeller. Blir så sugen
Idag kom det 4 jättekartonger med klänningar och skor, det ska bli spännande att kika igenom allt när jag har lite extra tid;)
Oj, vad jag gillar dessa två klänningarnas ryggar 😛 Så snyggt att ha uppsatt hår, men även snyggt om man har lockar som