Halmstad småbåtshamn ställplats
Vår gps är inte att leka med, den för oss vart den vill, som tur är litar vi inte riktigt på den sen
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Vår gps är inte att leka med, den för oss vart den vill, som tur är litar vi inte riktigt på den sen
Här ligger vi tillsammans med en annan STOR husbil på en stor parkering på Skea strand/hamn. Har ännu inte hittat stranden som hundar
För lite mer än en vecka sedan lånade vi ut våran husbil och tyvärr så slutade deras resa dåligt. Vi fick hem en
I morse när jag vaknade så vaknade jag med fruktansvärd huvudvärk och stelhet i nacken. Att vakna till doften av kaffe var underbart,
Orkar inte skriva så mycket idag, men det är fantastiskt vackert här på Sjötorp. Det är någon slags tivoli och marknad här i
Solat och kännt på vattnet idag, hehe, det var jätte kallt! First Camp Camping, här finns allt du kan önska dig, förutom varmvatten
Vi tog en morgonpromenad för att se hotellet Per Gessle äger, det var nice. Vi åt frukost och nu ligger vi på stranden
Helt fantastiskt!Idag när mannen min kom hem så sa han bara hux flux att nu åker vi till Tylösand och så packade vi
Yes, det blev Ullared i lördags! Hittade massa krukor, blommor och några linnen. Känns riktigt gott att äntligen hittat några större krukor i
Efter morgonpromenaden med Lazy gjorde älskling frukost till oss. Kaffe, ägg, makrill och finncrisp! Mums, vad jag älskar det! Vi bestämde oss för