Fet Burstner A530 blev det
Det blev bilen vi kikat på! Den är så fin❤ En positiv överraskning mitt i allt elände… vår skadade husbil köps upp av
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Det blev bilen vi kikat på! Den är så fin❤ En positiv överraskning mitt i allt elände… vår skadade husbil köps upp av
För lite mer än en vecka sedan lånade vi ut våran husbil och tyvärr så slutade deras resa dåligt. Vi fick hem en
Det är jättefint i Gränna! Så brukar jag börja när jag tycker något är riktigt bra 😉 Det är sant, det är litet
Orkar inte skriva så mycket idag, men det är fantastiskt vackert här på Sjötorp. Det är någon slags tivoli och marknad här i
Solat och kännt på vattnet idag, hehe, det var jätte kallt! First Camp Camping, här finns allt du kan önska dig, förutom varmvatten
Vi tog en morgonpromenad för att se hotellet Per Gessle äger, det var nice. Vi åt frukost och nu ligger vi på stranden
Helt fantastiskt!Idag när mannen min kom hem så sa han bara hux flux att nu åker vi till Tylösand och så packade vi
Yes, det blev Ullared i lördags! Hittade massa krukor, blommor och några linnen. Känns riktigt gott att äntligen hittat några större krukor i
Idag har jag jobbat hemifrån och efter jobb och stök kom lastbilen med 4 ton makadam till framsidan av huset!Äntligen är gräsklippandet över
Morgonkaffet blev räddat tack vare livsbutiken på campingen, tänk att de sålde färdigbryggt kaffe! Jag hade fullkomligt glömt av att köpa melittafilter hållare,