Vackert är det i alla fall… 23/6-14 Novingrad
Tankeflödet har varit igång idag, oro och förtvivlan. Novingrad är en underbar stad måste jag säga, men det bästa är att jag får
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Tankeflödet har varit igång idag, oro och förtvivlan. Novingrad är en underbar stad måste jag säga, men det bästa är att jag får
Börjar våran bilfärd hemåt idag, vaknade väldigt tidigt även fast jag sovit väldigt dåligt i 3 nätter. Vaknade före 8 av att det
19/6-14 Idag har vi cyklat till stan, vilken otroligt charmig stad. Gamla byggnader och söta affärer vart man än tittade. Det kom en
Kroatien levererar värme, det är jag tacksam över. Vi åkte vidare från Cres och campingen Kovacine då det blåste så mycket där borta.
Oh som jag längtat efter denna sol. Jag fryser och fryser och förstår inte alls varför?! Nu tittade solen fram och vi låg
Idag har det varit molnigt, så vi cyklade till stan. Så otroligt vackra byggnader det fanns att skåda, gamla kyrkor och byggnader där
När vi ställt oss på våran plats (blå nr 82) så gick vi ner för att kika på stranden. Så underbart vatten, klart
Båten över till Cres och vidare till Camp Kovacine genom krokiga vägar. Underbart vatten och härlig omgivning, så gött och varmt. Puss &
Klockanr 08:58 och vi är på väg till Kroatien, ca 3 timmars körning bara. Så snart vi har wi-fi igen så hörs vi❤️
Vaknade väldigt tidigt idag då älskling skulle ut med Lazy. Vi började köra 07.15 från rastplatsen i Tyskland genom Österrike till Slovenien. Så