Puttgarden över till Danmark
Vaknade tidigt i Hamburg och åkte nästan genast iväg mot Puttgarden. Nu sitter vi på båten och väntar på att få köra ut
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Vaknade tidigt i Hamburg och åkte nästan genast iväg mot Puttgarden. Nu sitter vi på båten och väntar på att få köra ut
Mycket ångest i dag, men vi åkte en sväng till Fritsla för att kolla på en husbil som vi är intresserade av, en
Husbilsmässan på Elmia levererade nya planer, lyx och migrän ! Minns inte hur bilen såg ut för övrigt, men detta fastnade jag för
Tältet var enkelt att sätta ihop, men saknade sidoskydd mellan bottenplattan och själva tältet så barnen och hundarna kunde krypa ut närhelst de
Falkenberg styrde vi mot i dag för att hänga efter solen! Det blåste en hel del i Halmstad så vi åkte vidare till
Tom i bollen försöker jag avrunda denna dagen! Lämnade Öland hyfsat tidigt för att ta oss till Halmstad där de lovat lite mer
Dagen har gått i trötthetens och värkens tecken och jag känner mig något nedslagen. Nytt munsår igen och lika hängig idag… Trevlig dag
Grannarna med lilla Zigge kom till Borgholm för att träffa oss, det var riktigt mysigt. Zigge och Lazy trivs i varandras sällskap så
Underbart ställe vi hittade ! Det känns som att semestern precis ska börja, så bra känns det trots att jag känner mig krasslig.
Munsår nr 4 i sommar och allmänt dassigt mående. Med lite ont i halsen och feberkänsla lämnar vi Västervik som var en jättemysig