Trädgårdsglädje – maskrosor
Blommor, ogräs, altan, spa, sten, solstolar och övriga växter… Myyys❤Önskar att jag orkade lite mer bara.. 🙁 Skulle vara så kul att få
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Blommor, ogräs, altan, spa, sten, solstolar och övriga växter… Myyys❤Önskar att jag orkade lite mer bara.. 🙁 Skulle vara så kul att få
Idag har jag ätit godis …salta balkar och jordnötter! Mums, mums , mums vad gott det var, men ush vad täppt i näsan
Yes, det blev Ullared i lördags! Hittade massa krukor, blommor och några linnen. Känns riktigt gott att äntligen hittat några större krukor i
Sitter på altanen med min älskling och lyssnar på hur det smattrar på altantaket.Det låter underbart, samtidigt som det låter lite stressande i
Efter morgonpromenaden med Lazy gjorde älskling frukost till oss. Kaffe, ägg, makrill och finncrisp! Mums, vad jag älskar det! Vi bestämde oss för
Idag har jag jobbat hemifrån och efter jobb och stök kom lastbilen med 4 ton makadam till framsidan av huset!Äntligen är gräsklippandet över
Nu sitter vi i husbilen och ska se på Lets Dance, återkommer med mer information om dagen. Marstrand är ett underbart ställe! Puss
Kärleken visar sig i att vi är tålmodiga med varandra. Världen idag är full av otåliga människor. Alla verkar ha bråttom. Hos de
Lunch hos chefen och sedan en sväng till Blomsterlandet innan jag skulle träffa Agneta. Det var en speciell träff måste jag säga.Jobb, jobb,
TOALETTEN har varit min vän idag! Vad jag varit dålig i magen idag, sprungit på toa 4 gånger och det är faktiskt ett