20 dagar
Tänkte jag skulle skriva om lite annat i 20 dagar än min trötthet och utmattning. Kanske blir det flera inlägg per dag, men
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Tänkte jag skulle skriva om lite annat i 20 dagar än min trötthet och utmattning. Kanske blir det flera inlägg per dag, men
Hittade ett roligt test på Besökstoppen ! Det roliga är väl att svaret stämmer in på mig.. ”bubblar över annars” ”oversharing” hahaha… Gå in
Vad är det för fel på mig? Ibland undrar jag om jag allmänt bara blivit en orkeslös person?!? Det är så förvirrande och
Det blev ett mysigt kalas, svägerskan hade bakar en Coca-Cola tårta och en LCHF tårta och gissa vilken jag åt? Jag tyckte att
Ont det gör ont, men det går, det gör ont en stund på natten och mycket på dan. Och alla omkring, de märker
Dagen började med att min älskling åter igen gjorde frukost till mig och kom och väckte mig med en puss. Jag är så
Dottern och Loke har varit här i stort sett hela dagen! Vi har ätit thaimat och tränat lite agility med hundarna. Det är
Pust och stön för att vakna med tryck över bröstet, det gör riktigt ont fortfarande. Har varit enormt trött hela dagen, har sovit
Jag vill inte mer, jag vill inte ha det så här! Kan inte ens se på film utan att gråta, allt rivs upp
Ångest ångest ångest! Det kryper i hela kroppen på mig, jag har inte fungerat som en vanlig människa idag. Bakslag? Jag sa ju