En bukett med blommor
Idag fick jag en bukett blommor av finaste Rosie. Jag blev så glad, tack så mycket! Puss & Kram Nina
Husbilsresor sedan 2012 – Ninis74
Idag fick jag en bukett blommor av finaste Rosie. Jag blev så glad, tack så mycket! Puss & Kram Nina
Helt ljuvlig klänning ! Min fråga är om någon vet vem som är designern bakom denna vackra klänning? Skulle vilja veta hur denna
Svarta kläder har alltid varit min passion och det är det än idag! Jag har provat massa andra färger på mina kläder, men
LCHF lunchen bestog av ägg, bacon och blomkål. Ska försöka göra gratänger av olika slag i veckan, så att jag får med mig
Hello Beauty! 😉Är det någon här som vet var Jag kan hitta dessa? Eller liknande?Så ljuvligt fina, vilken är din favorit?Bilder:Pinterest Puss &
Jahas, då var det över!Tänk att det alltid är lika äckligt att gå till tandläkaren. Jag har dragit mig för att gå dit
Mat,mat,mat. Mat varje dag, ush vad tråkigt! Önskar att jag hade en privat kock ibland alltså, en LCHF-KOCK! Idag blev det spenat och
Idag har jag haft en tuff dag! Jag har varit jättetrött och har haft jätteont i armarna och fingrarna. Har även haft lätt
Våren 2013 är på gång och jag känner mig rätt taggad. Träning och kost funkar som det ska, fast i morgon blir det
Denna glömde jag visa i går!Visst är den fin i ryggen?!Denna bild mailade en tjej till mig i dag igen, så jag måste